1994
Yılında kurulan Kamer Tekstil, üretimini kendi bünyesinde gerçekleştiren ipek
eşarp markası olarak tekstil sektörüne ilk adımını attı. Kısa sürede büyük
kitlelerin beğenisini kazanarak Türkiye’de eşarp üretim ve satış konusunda
faaliyet gösteren itibar sahibi bir marka oldu.
2006
yılı itibariyle bayan giyim üretimine de başlayarak ürün oranını genişletti.
Hazır giyim sektöründe, gelişmesine ivme kazandıran zincir mağazalaşmanın
etkisi ile yurt içinde hızla kabul gören, pazar konumunu kısa zamanda
pekiştiren, bayan giyim sektörünün ön sıralarda yerini alan bir marka haline
geldi. 2008 yılında Türkiye’nin en çok eşarp satan firması oldu.
Armine,
Bursa’da 9.600 m2 kullanım alanına sahip, ileri teknolojiyle donatılmış
tesislerinde eşarp üretimi gerçekleştirmektedir. İstanbul Kâğıthane’de kurduğu
üretim tesisinde ise hazır giyim için hizmet vermektedir. Şirket bünyesinde 520
kişilik ekip çalışmaktadır.
Ar Mağazacılığın
kuruluşundan itibaren kararlı ve istikrarlı büyüme sürecinin bir sonucu olarak
2011 yılından bugüne Eyüp’teki merkez binasında konumlanmaya devam etmekte, 24
Mağaza ve 8 shop (FRC mağaza) toplam 32 şube ile 9.697 m2 alanda mağazacılık
hizmeti vermektedir. Ayrıca online satış sitesiyle müşterilerine İnternet kanalıyla da ulaşabilmektedir.
Gelişime
verilen değerle çalışanlarına kurumsal yetkinlikler, iletişim becerileri,
müşteri odaklılık ve ticari düşünme hakkında eğitim programları
uygulanmaktadır. Bununla birlikte liderlik ve yönetme, yönetici yetkinliği,
takım çalışması ve organizasyon eğitimleri ile yönetici adayları
yetiştirilmektedir.
Armine
markası bu ilkelerle yükselmiştir.
Sektördeki
yerini daha yüksek seviyeye taşımak ve kazandığını alt yapısına yatırım yapmak.
Yüksek
kalitede ipek eşarp ve bayan giyim koleksiyonlarını uygun fiyat politikasıyla
müşterilerine ulaştırmak
Modern
ve geleneksel değerlerinden sentezlediği tasarımlarına ileri teknolojiyi
kullanarak yüksek kalitede her geçen gün yeni ürün grubu eklemek
Yurt içi
ve yurt dışı hizmet anlayışını geliştirmeyi, yeni istihdamlar sağlamak ve ülke
ekonomisine katkıda bulunmak amacıyla ilke edinmek.
İlerideki
hedefleri ise 2015 yılında bünyemize 10 yeni mağaza eklemek. Konsept mağaza
anlayışını geliştirerek aksesuar mağazaları açmak Bayan hazır giyiminin lider
gruplarından biri olmayı hedeflemektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder