6 Kasım 2014 Perşembe

Armine Eşarp

1994 Yılında kurulan Kamer Tekstil, üretimini kendi bünyesinde gerçekleştiren ipek eşarp markası olarak tekstil sektörüne ilk adımını attı. Kısa sürede büyük kitlelerin beğenisini kazanarak Türkiye’de eşarp üretim ve satış konusunda faaliyet gösteren itibar sahibi bir marka oldu.

2006 yılı itibariyle bayan giyim üretimine de başlayarak ürün oranını genişletti. Hazır giyim sektöründe, gelişmesine ivme kazandıran zincir mağazalaşmanın etkisi ile yurt içinde hızla kabul gören, pazar konumunu kısa zamanda pekiştiren, bayan giyim sektörünün ön sıralarda yerini alan bir marka haline geldi. 2008 yılında Türkiye’nin en çok eşarp satan firması oldu.
Armine, Bursa’da 9.600 m2 kullanım alanına sahip, ileri teknolojiyle donatılmış tesislerinde eşarp üretimi gerçekleştirmektedir. İstanbul Kâğıthane’de kurduğu üretim tesisinde ise hazır giyim için hizmet vermektedir. Şirket bünyesinde 520 kişilik ekip çalışmaktadır.

Ar Mağazacılığın kuruluşundan itibaren kararlı ve istikrarlı büyüme sürecinin bir sonucu olarak 2011 yılından bugüne Eyüp’teki merkez binasında konumlanmaya devam etmekte, 24 Mağaza ve 8 shop (FRC mağaza) toplam 32 şube ile 9.697 m2 alanda mağazacılık hizmeti vermektedir. Ayrıca online satış sitesiyle müşterilerine İnternet kanalıyla da ulaşabilmektedir.

Gelişime verilen değerle çalışanlarına kurumsal yetkinlikler, iletişim becerileri, müşteri odaklılık ve ticari düşünme hakkında eğitim programları uygulanmaktadır. Bununla birlikte liderlik ve yönetme, yönetici yetkinliği, takım çalışması ve organizasyon eğitimleri ile yönetici adayları yetiştirilmektedir.

Armine markası bu ilkelerle yükselmiştir.

Sektördeki yerini daha yüksek seviyeye taşımak ve kazandığını alt yapısına yatırım yapmak.
Yüksek kalitede ipek eşarp ve bayan giyim koleksiyonlarını uygun fiyat politikasıyla müşterilerine ulaştırmak

Modern ve geleneksel değerlerinden sentezlediği tasarımlarına ileri teknolojiyi kullanarak yüksek kalitede her geçen gün yeni ürün grubu eklemek

Yurt içi ve yurt dışı hizmet anlayışını geliştirmeyi, yeni istihdamlar sağlamak ve ülke ekonomisine katkıda bulunmak amacıyla ilke edinmek.


İlerideki hedefleri ise 2015 yılında bünyemize 10 yeni mağaza eklemek. Konsept mağaza anlayışını geliştirerek aksesuar mağazaları açmak Bayan hazır giyiminin lider gruplarından biri olmayı hedeflemektedir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder